donderdag 7 juni 2012

voetbal


Ik snap er niks van. Van voetbal niet en al helemaal niet van de hysterie. Echt niet. Hier thuis is inmiddels een waar chantage-slagveld uitgebroken. Ik mag de gordijnen met roze stippen ophangen als hij alle wedstrijden die hij wil zien de komende drie weken mag kijken, zonder gedoe erdoorheen. Wij indoctrineren Meis omstebeurten. ‘ Er is echt niks aan hoor, wij gaan lekker in de zandbak en ijsjes eten enzo’, tegen, ‘Meis, het wordt gaaaf, je mag heel vaak tv kijken, doen we samen, met oranje toetertjes en alles, heel leuk’.

Ik verlies keihard.

Maar ik heb een troef; Boas houdt niet van hysterisch gegil. Niet in het echt en ook niet op de tv. Ha! Hysterische aanstelligere kleuter commentatoren, gil maar lekker! Het gehuil van Boas is zo hartverscheurend, daar kan geen finale tegenop.

Ik win. 



2 opmerkingen:

  1. voetbal.. pfff echt VRE-SE-LIJK! ik word alleen bloedfanatiek als we in de (halve) finale staan. Voor de rest... tot ziens. Inclusief vlaggetjes. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan me dan wel weer voorstellen dat jij nu in een heus vlaggetjes paradijs woont, waar je nu nog woont, toch? Bofkont :)

      Verwijderen